loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 739 نظرات (0)
دانلود آخرین نسخه نرم افزار Skype چت و مکالمه تصویری اسکایپ

نرم افزار Skype یکی از قدرتمندترین ابزار های چت با کیفیت بالا می باشد که از 4 بخش Call ، Video ، Messaging ، Sharing تشکیل شده است . کاربران فقط با ثبت نام در اسکایپ می توانند از امکانات حرفه ای چت و مکالمه صوتی و تصویری به صورت رایگان بهره مند شوند 

Calling :

بخش تماس نرم افزار Skype ابزاری را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند به صورت مختلف تماس های با روش های مختلفی را برقرار کنند . تماس از اسکایپ به اسکایپ ، تماس به تلفن های همراه ، تماس به صورت گروهی و غیره در نرم افزار پشتیبانی می شود و لازم به ذکر است در داخل نرم افزار می توانید از ابزارهایی چون Caller ID و Skype Number برای شماره گیری استفاده کنید .

Video :

بخش تماس تصویری Skype کیفیت بالایی را برای چت تصویری در تماس تصویری در سراسر دنیا فراهم می کند . تماس تصویری به صورت رایگان توسط اسکایپ امکان پذیر می باشد . اسکایپ برخی از ابزارهای چت تصویری را به صورت هزینه ای ارائه داده که در این بخش می توان برای استفاده از نرم افزار چت ویدئویی به صورت گرهی و یا کنفرانسی اشاره کرد .

Messaging :

بخش تماس متنی نرم افزار اسکایپ اصلی ترین و مهمترین بخش نرم افزار به حساب می آید . با استفاده از این بخش کاربران می توانند پیام های متنی را به صورت چت و اس ام اس ارسال کنند . ارسال صداهای ضبط شده و ارسال پیام گروهی Messaging در نرم افزار امکان پذیر می باشد .

Sharing :

بخش ارسال مطالب در نرم افزار به صورت اختصاصی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که می توانید فایل های ویدئویی و تصاویر را برای دوستانتان ارسال کنید . همچنین می توانید صفحه دسکتاپ خود را به دوستان به صورت تک نفره و گروهی به اشتراک بگذارید .

تصاویری از محیط نرم افزار Skype

Skype 2014

Skype 2014

سایت مرتبط : Skype

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک