loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 637 نظرات (0)
دانلود نرم افزار AVG antivirus Free Edition همراه با سریال نامبر

آنتی ویروس Avg Free Edition یکی از برترین ویروس کش های شناخته شده بوده که توانسته با ارائه نسخه جدید خود کاربران زیادی را جذب خود کند . کاربران اینترنتی آنتی ویروس ها را برای محافظت از فایل های خود از دست بدافزارها ، کرم ها ، تروجان ها ، هکرها نصب و راه اندازی میکنند 

. برخی از نرم افزارهای موجود در هنگام نصب سرعت سیستم را کاهش میدهند و علت آن استفاده بیش از حد از CPU می باشد که آنتی ویروس AVG را نمیتوان جز این دسته ها قرار داد .

موتور اسکن آنتی ویروس AVG به صورت خودکار تمامی فایل های موجود هارد را جستجو میکند و به محض دریافت و یا مشکوک شدن به فایلی به کاربر اخطار میدهد . در قسمت تنظیمات آنتی ویروس میتوانید به نرم افزار دستور پاک شدن نرم افزارهای مخرب به محض دریافت را بدهید تا از نرم افزارهای مخرب در امان بمانید .

امنیت در اینترنت یکی دیگر از چالش هایی می باشد که هکرها و تروجان ها سیستم را مورد حمله قرار میدهند . برای رهایی از حملات و در امان بودن سیستم در آنتی ویروس AVG یک قسمت برای صفحات وب در نظر گرفته شده است . نحوه تشخیص صفحات وب مخرب و خطرناک در نرم افزار به صورتی است که به محض دریافت تروجان از صفحات وب صفحه قفل میشود و به کاربر اخطار میدهد . علاوه بر محافظت از صفحات وب از ایمیل های مخرب محافظت میکند اما نه به اندازه ای که بشود اعتماد کرد . برای رفع نگرانی از یک قسمت مجزا و اختصاصی در داخل نرم افزار به عنوان E-mails تعبیه شده که به محض دریافت ایمیل های خطرناک و جعلی به کاربر اخطار داده میشود .

 

ویژگی های نرم افزار AVG antivirus Free Edition :

- نصب و راه اندازی آسان

- اسکن بدون افت سرعت سیستم

- آپدیت روزانه خودکار

- موتور اسکن

- محافظت از صفحات وب

- محافظت از ایمیل

- تشخیص فایل های مخرب

 

تصاویری از محیط نرم افزار AVG antivirus Free Edition  :

دانلود نرم افزار AVG antivirus Free Edition همراه با سریال نامبر

دانلود با لینک مستقیم:

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک