loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 1790 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity فرقه قاتلین اتحاد

بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Ubisoft طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ 28 اکتبر 2014 توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC و کنسول های نسل هشتم به بازار عرضه شود . بازی در قرن 18 و در کشور فرانسه و در بحبوحه انقلاب بزرگ آن کشور روایت می شود . کاراکتر اصلی بازی فردی به نام Arno Dorian آرنو دوریان است . از سالیان دور خانواده آرنو یکی از اعضای اساسین ها محسوب می شدندdvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD نقره ای به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه همکار مارکت با قیمت استثنائی      14500تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.


 

 در تمام این سال ها , پدر آرنو با یکی از افرا گروه Templar در حال جدال و نبرد بود . پس از آنکه پدر آرنو طی اتفاقی کشته شد , پدر الیزه که یک تمپلار و همان شخصی که پدر آرنو در طول زندگیش با او در جدال بود ,  آرنو را به فرزند خواندگی قبول می کند ولی آرنو هرگز از این موضوع مطلع نمی شود . پدر الیزه تصمیم می گیرد تا آرنو را وارد گروه تمپلارها نکرده و اجازه دهد تا او راه پدرش را ادامه دهد . آرنو و الیزه از همان کودکی در کنار یکدیگر بزرگ شده و به تدریج به یکدیگر علاقه مند می گردند ولی سرنوشت اتفاقاتی را رقم می زند تا آرنو و الیزه در مقابل یکدیگر قرار گیرند . پدر الیزه توسط یکی از اساسین ها کشته می شود و او تصمیم می گرد تا برای پی بردن به حقیقت و گرفتن انتقام به تمپلارها بپیوندد . داستان بازی بیشتر بر روی درگیری های درونی آرنو متمرکز شده است زیرا او از یک سو او باید به وظایف آساسینی خود عمل کند و از طرفی دیگر باید در مقابل دختری که به او علاقه است , قد علم کند .

از سال ۲۰۱۰ و پس از اتمام نسخه Brotherhood , کمپانی سازنده در حال کار بر روی این پروژه بوده و سعی کرده است تا بار دیگر شگفتی جدید را در فرانچر فرقه قاتلین رقم زند . در این نسخه تمامی حرکات پارکور بهبود پیدا کرده و این امکان برای پلیر محیا شده است تا بتواند به راحتی تمام مسیر را حتی از روی ساختمان ها طی کند . مهارت های شما به صورت یک درخت طراحی شده است و شما می توانید ماموریت های خود را به صورت مخفیانه به پایان رسانده و یا تمامی افراد را به قتل برسانید . هرچه ماموریت ها به صورت مخفیانه انجام شود , مهارت های آساسینی شما بهبود پیدا کرده و با شخصی سازی شخصیت اصلی بازی می توانید به یک ماشین کشتار تبدیل شوید . در این نسخه , حالت مخفی کاری این اجازه را به شما می دهد تا با کاهش صدای قدم هایتان , به راحتی به اهداف مورد نظر نزدیک شده , آنها را زیر نظر گرفته و در یک زمان مناسب آنها را از پای درآورید . سیستم نبرد در این بازی نسبت به نسخه های دیگر کمی سخت تر شده و شما حداکثر می توانید به طور همزمان با ۵ نفر به مبارزه بپردازید البنه نکته جالب و البته مهم , چرخش زاویه دوربین در هنگام مبارزات است که باعث می شود تا شما بر دشمنان و محیط اطرافتان تسلط بیشتری داشته و بهتر بتوانید با آنها رویرو شوید . آرنو دارای یک کمربند است که هرچه پیش می روید قادر خواهد بود تا سلاح های پیشرفته تر و مرگبارتری به آن اضافه کند . جالب است بدانید نقشه ای که در بازی وجود دارد , از همان نقشه قرن ۱۸ فرانسه شبیه سازی شده است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما به زودی می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

سرانجام Ubisoft جزئیات جدیدی از Season Pass بازی Assassins Creed Unity را که از دو کمپین تشکیل می شود را منتشر کرد . اولین کمپین Dead Kings نام دارد که ادامه حوادث داستان اصلی Unity را روایت می کند . Arno آرنو , قهرمان داستان سفر خود را به شهر Saint Denis آغاز می کند تا بار دیگر شاهد ماجراهای جذاب و هیجان انگیز باشیم . این DLC ,  به پلیرها این اجازه را می دهد تا به بیش از ۳۰ سلاح جدید از جمله شمشیر Fleur de Lys ، زره ها , ماموریت ها , گزینه های سفارشی سازی و مهارت های جدید دسترسی داشته باشند همچنین پلیر می تواند در سه ماموریت جدید , مهارت های فردی و آدمکشی خود را افزایش دهد .

Assassins Creed Unity Dead Kings

Assassins.Creed.Unity.Dead.Kings.1.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.Dead.Kings.2.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.Dead.Kings.3.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.Dead.Kings.4.www.Download.ir

 

حال به دومین کمپین می رسیم که بسیاری از توجه ها را به خود معطوف کرده است . Assassins Creed Chronicles China , تجربه ای جدیدی با داستان و طرحی منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد زد . همراه با Shao Jun , به چین قرن شانزدهم قدم بگذارید . Shao Jun یکی از شخصیت های محبوب انیمیشن Assassins Creed Embers که توسط Ezio Auditore آموزش دیده است . داستان از آنجا آغاز می شود که بار دیگر شائو به عنوان آخرین عضو انجمن برادری اساسین ها , به سرزمین مادریش باز می گردد تا انتقام خود را از تمامی کسانی که باعث نابودی انجمن برادری اساسین ها شده اند را از بین ببرد . این نسخه دارای گرافیکی ۲.۵ بعدی است . تلفیق حرکات پارکور با هنرهای رزمی برای کشتن سایه ها با یکی از بزرگترین تمدن های تاریخ , باعث شده است تا پلیر در محیطی جذاب با الهام از نقاشی های سنتی چینی , هیجانی وصف نشدنی را تجربه کند .

Assassins Creed Chronicles China

Assassins.Creed.Chronicles.China.1.www.Download.ir Assassins.Creed.Chronicles.China.2.www.Download.ir Assassins.Creed.Chronicles.China.3.www.Download.ir

این Season Pass , قیمتی معادل ۲۹.۹۹$ خواهد داشت که ۸ ساعت گیم پلی را شامل می شود و کسانی که Season Pass را پیش خرید کنند , یک battle ax یا تبر جنگی به عنوان هدیه دریافت می کنند .

 

مشخصات بازی Assassins Creed Unity :

نام بازی : Assassins Creed Unity

نام بازی (فارسی) : فرقه قاتلین اتحاد

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۵

شرکت سازنده : Ubisoft

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD نقره ای به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه همکار مارکت با قیمت استثنائی      14500تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

تصاویری از محیط بازی Assassins Creed Unity

Assassins.Creed.Unity.1.www.Download.irAssassins.Creed.Unity.1.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.2.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.3.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.4.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.5.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.6.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.7.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.8.www.Download.ir

متاسفانه امکان گذاشتن این بازی برای دانلود نیست

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD نقره ای به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه همکار مارکت با قیمت استثنائی      14500تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک