loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 1259 نظرات (0)

دانلود فیلم  The Hateful Eight 2015

به نقل از ورایتی، ساعاتی پیش اولین تریلر رسمی جدیدترین اثر از کارگردان محبوب، کوئنتین تارانتینو منتشر شد.

پس از آنکه روز گذشته پوستری جدید از این فیلم منتشر شد، تریلر رسمی آن نیز امروز انتشار یافت تا نگاهی داشته باشیم به وسترن جدید وی، که البته همچون سایر آثارش آغشته به خشونتی بی حد و حصر و البته کمدی تلخ همیشگی اش است.

دانلود hateful 2015

این فیلم که هشتمین اثر وی بشمار میرود، هشت نفرت انگیز / The Hateful Eight نام دارد و داستان آن بعد از دوران جنگ داخلی آمریکا اتفاق می افتد، درباره چهار مسافر است، جان روتِ جلاد(کرت راسل)، دیزی دومرگ(جنیفر جیسون لی) ، میجر مارکوئیز (ساموئل ال جکسون) و کلانتر کریس مانیکس (والتون گاگینز) که در حال سفر با دلیجان گرفتار طوفان شده و مجبور میشوند در یک مغازه پوشاک فروشی پناه بگیرند، جایی که با 4 غریبه دیگر رو به رو میشوند، حال سوالی که پیش می آید، چه کسی از آنجا جان سالم به در میبرد؟

فیلم نامه این اثر در سال 2014 لو رفت و باعث شد تا تارانتینو از ساخت این اثر خودداری کند و تصمیم گرفت پس از روخوانی فیلم نامه در مراسمی، آن را به کتاب تبدیل کند! اما پس از روخوانی فیلم نامه تصمیم وی تغییر کرد و با ایجاد چند تغییر عمده در داستان از جمله پایان آن تصمیم گرفت دوباره بر صندلی کارگردانی آن تکیه زند.

تاریخ اکران این فیلم دستخوش تغییر شد و به 25 دسامبر – 4 دی برای اکران محدود و 8 ژانویه – 18 دی برای اکران عمومی انتقال یافت.

برای دانلود تریلر این فیلم با 

کیفیت 720p کلیک کنید.

کیفیت 360p کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک