loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 929 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Star Wars II - پرندگان خشمگین جنگ ستارگان 2
(93/2/15) تغییرات:

Unlimited Upgrade Patch برای فعال کردن تمامی upgrade های بازی اضافه شد.
نسخه جدید به همراه فعال کننده مراحل بازی و فایل های Save کامل بازی (%100 Save & Unlocker) اضافه شد.

سرانجام نسخه جدید از سری بازی های محبوب و معروف پرندگان خشمگین را با عنوان Angry Birds Star Wars II توسط شرکت Rovio برای سیستم عامل ویندوز منتشر شد. این بازی در روز اول انتشار موفق به کسب 5 ستاره در گوگل پلی شده و این نشان دهنده محبوب و موفق بودن این بازی است. داستان بازی همانند سری های قبل بوده و شما باید خوکها و موانع را با پرتاب پرندگان نابود کنید و به مراحل بعدی دست پیدا کنید. در Angry Birds Star Wars II تکنولوژی جدید TELEPODS راهی جدید برای گسترش تجربه فراتر از برنامه وجود دارد همچنین تمامی شخصیت ها در بازی وجود دارند با این تفاوت که +30 شخصیت به بازی اضافه شده است. خوک شرور prequel هم در بازی وجود دارد! گرافیک بازی در مقایسه با سری های قبل زرق و برق دار تر شده است و مکان های جدید و دستاورد های چالش برانگیزی به بازی اضافه شده است.

راهنمای نصب

1- پس از اجرا کردن فایل Setup و یا Install و نصب کامل بازی، محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیغام Replace گزینه Yes را انتخاب نمایید.

توجه: اگر فایل
 Setup بر روی سیستم شما فعال نیست و در هنگام اجرا با پیامی مبنی بر طولانی بودن آدرس مواجه می شوید، پوشه اکسترکت شده را Rename نموده و نام آن را با کمترین کاراکتر مثلا یک حرف انگلیسی تغییر دهید.


2- اتصال خود به اینترنت را قطع کنید.

3- برای فعال کردن بازی، وارد قسمت Active full version شوید و سپس یک کد دلخواه را به شکل زیر وارد نمایید:
PCDL-PCDL-PCDL-PCDL

4- برای فعال سازی Unlocker و Save های بازی، محتویات پوشه دانلود شده را نسبت به سیستم عامل خود در یکی از آدرس های زیر کپی نمایید.
Windows XP:
C:\Documents and Settings\نام کاربری خودتان\Application Data\Rovio\ 
Windows Vista or 7 or 8:
C:\Users\نام کاربری خودتان\AppData\Roaming\Rovio\

توجه: فعال کننده باعث می شود که همه مراحل بازی فعال شوند و تغییری در بازی Save شده شما ایجاد نمی کند اما Save 100% باعث می شود تمام مراحل اصلی و جانبی بازی، به صورت کامل و همگی با سه ستاره فعال شوند.

توجه: اگر می خواهید، فقط تمامی مراحل بازی را فعال کنید و نمی خواهید فایل های Save شده بازی خود (تعداد ستارگانی که خود با پشت سر گذاشتن مراحل به دست آورده اید.) را تغییر دهید، باید تمامی محتویات پوشه فوق الذکر را به جز فایل highscores.lua در آدرس های ذکر شده کپی نمایید.

5-  با کپی کردن فایل gamepurchases.lua در آدرس زیر می توانید، تمامی ارتقاهای دلخواه خود را در بازی انجام دهید. این فایل درون پوشه ای با نام Unlimited Upgrade قرار گرفته است:

C:\Users\نام کاربری خودتان\AppData\Roaming\Rovio\Angry Birds Star Wars II

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه 1.2.1‏ - 76 مگابایت
دانلود دانلود

اطلاعات فعال کننده و فایل های Save کامل بازی - 64 کیلوبایت
دانلود دانلود

رمز فایل

 www.p30download.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک