loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 2180 نظرات (1)

دانلود بازی Prison Break: The Conspiracy برای PC

 این بازی در سال 2010 در استودیو ZootFly ساخته و توسط Deep Silver منتشر گردید. این گیم از فیلم بسیار معروف فرار از زندان ساخته شده و است روایات این فیلم را در بازی نشان میدهد. این بازی دارای سبک اکشن میباشد و شما دقیقا داستانی مانند خود فیم این بازی خواهید داشت. البته نقظه ی تعجیب در این بازی این است که شما در اصل باید نقش Michael Schofield را به عهده بگیرید، تا بتوانید از زندان فرار کنید، ولی در بازی چنین نمیباشد شما در نقش کارآگاهی هستید که فرستاده شده تا تمام کارهای ماکل را زیر نظر بگیرد و نگذارد که او از زندان فرار کند. داستان این بازی از این قرار است که وقتی برادر مایکل مرتکب به قتل شده و او را باید اعدام کنند، ولی مایکل به عنوان برادر کوچک تر نمی تواند شاهد مرگ برادرش باشد و 

به همینی دلیل در روزی به یک بانک از عمد با کلت حمله کرده تا پلیس ها او را بگیرند و به زندان ببرند. Michael یک فرد عادی نیست؛ او در بچگی مشکلی داشت و هنوز هم دارد و قرار است بعد از مدتی بمیرد. اینجور افراد به طوری عجیبی باهوش هستند و میتوانند فقط با یک بار گوش دادن همه چیز را به خاطر بسپارند. به همین دلیل وقتی به زندان می آید، میتواند به راحتی برادر خودش را فراری دهد، اما چندین زندانی های فضول و خراب کار مانند T-Bag برنامه ریزی های آن ها را به کلی بهم میزند و با خود چندین نفر درگیر را هم فراری میدهد. حال شما به عنوان یک فرد زبر دست از طرف Company باید بتوانید حریف Michael Schofield که در هوض و ذکاوت هیچ رقیبی ندارد بشوید و مانع او! گرافیک این بازی خوب میباشد و طراحی صورت ها نیز به واقعیت بسیار نزدیک میباشد. گیم پلی بازی بیش تر بر روی حالت مخفی کاری دست گذاشته است تا دیگر موارد. هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل و کرک شده ی بازی دانلود بازی Prison Break: The Conspiracy برای PC را با حجم 4.5 گیگابایت در ادامه ی مطلب دانلود نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

  • ویندوز : Microsoft Windows XP / Windows Vista / Windows 7
  • پردازنده : Any Dual Core Processor at 2.0 GHz
  • کارت گرافیک : 256 MB VRAM – NVIDIA GeForce 7800 / ATI Radeon X1800
  • آداپتور گرافیکی : Directx V9.0
  • رم مورد نیاز : 1GB
  • هاردیسک لازم : 4GB available space

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی :

  • ویندوز : Microsoft Windows XP / Windows Vista / Windows 7
  • پردازنده : Intel Pentium IV at 2.0 GHz or Equivalent AMD
  • کارت گرافیک : 512 MB VRAM – NVIDIA GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3870
  • آداپتور گرافیکی : Directx v11
  • رم مورد نیاز : 2GB
  • هاردیسک لازم : 4GB available space

تصاویری از محیط بازی :

دانلود بازی Prison Break: The Conspiracy برای PC



دانلود بازی Prison Break: The Conspiracy برای PC

توجه مهم : تمام فایل های فشرده سایت گیم تو دی ال چندین بار تست شده اند و دارای ریکاوری 5% می باشند، لذا به هر دلیلی از جمله نوسانات اینترنت ، قطع شدن و ناقص دانلود شدن موقع استخراج فایل های فشرده به ارورهایی همچون CRC و … برخوردید ، از داخل برنامه Winrar و گزینه Tools عبارت Repair Archive را بزنید، تا پارت ناقص دانلود شده شما ترمیم شود و سپس فایل خراب حذف کنید و اسم فایل ریکاوری شده را به اسم همان فایل تغییر نام دهید و بعد Extract نمایید.

  • حجم نسخه کامل بازی  : 4.5 گیگابایت
  • تاریخ انتشار بازی  : 2010/3/30
  • منبع : گیم تو دی ال
  • پسورد فایل های فشرده : www.game2dl.com
بخش دانلود

لینک های مستقیم Prison Break: The Conspiracy




آموزش نصب بازی و کرک کردن :

ابتدا فایل های بالا با برنامه idm را دانلود کنید و سپس آنتی ویروستان را غیرفعال و خاموش نمایید و حالا با برنامه winrar فایل های بالا را از حالت فشرده خارج نمایید. حالا شما یک فایل mdf به نام prison.break.the.conspiracy.mdf دارید، که با برنامه Winrar 5 و Virtual Clone Drive آن را باز کنید و بعد فایل Setup.exe را دابل کلیک کنید تا نصب آغاز شود و در آخر هم وارد پوشه Crack شوید و محتویات آن را Copy کرده و در محل نصب بازی بریزید . پس از آن نرم افزارهای لازم برای اجرای بازی یعنی vcredist و DirectX که در پایین پست قرار دارند را از زیر دانلود و نصب نمایید.

توجه مهم :پس از پایان نصب محل بازی خود را در آنتی ویروستان اعتمادسازی کlنید.

 

توجه مهم بعدی : از وصل شدن بازی به اینترنت بوسیله فایروال جلوگیری کنید .

 

نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی که حتما باید نصب شوند :

توجه : موقع نصب برنامه های زیر باید به اینرنت وصل بمانید، تا آخرین نسخه آن ها دانلود و نصب شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کسری در تاریخ 1394/04/09 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

سلام. چجوری باید پارت های مختلف رو به هم وصل کنم تا بازی اجرا بشه؟
پاسخ : سلام .وقتی همه پارت ها رو دانلود کردی کامل تو یک پوشه بزار پارت اول را اجرا کن تا همه پارت ها رو اکسترکت کنه تا یکی بشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک