loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 623 نظرات (0)
دانلود TeLL Me More Kids English - نرم افزار آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان

TeLL Me More Kids English قدرتمندترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان است که کودکان با استفاده از آن می توانند در محیطی سرگرم کننده از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرند. این نرم افزار فوق العاده برای  برای تمامی کودکان از سنین ۳ تا ۱2 سال قابل استفاده است. یکی از برترین ویژگی های  مجموعه TeLL Me More Kids که تمامی منتقدان آن را تایید و به عنوان پوئن بسیار مثبت در نظر گرفته اند، ایجاد علاقه و انگیزه فراوان برای یادگیری زبان انگیسی است چرا که کودک و نوجوان به هیچ عنوان هنگام آموزش احساس خستگی نکرده و از مشاهده فیلمها و کارتون های آموزشی زیبا و دوست داشتنی لذت برده و زبان انگلیسی را فرا می گیرد. این نرم افزار دارای ویژگی منحصر به فرد و انحصاری تشخیص صدا و تلفظ Speech Recognition است که کودک از طریق میکروفون با نرم افزار کلمات را تکرار می کند و نرم افزار اشکالاتش را تصحیح و به او گوش زد می کند. همچنین دارای بیش از 840بازی و سرگرمی آموزشی زبان در 15 دسته مختلف است که به کاربرد لغات به صورت عملی در جملات بسیار کمکمی کند. در این نرم افزار دو شخصیت دوست داشتنی پروفسور و طوطی در مراحل بازی آموزگار و راهنمای کودک شما هستند.

آموزش های موجود در این نرم افزار سه گروه سنی از کودکان را پوشش می دهد که عبارتست از:
- واژگان خانه: مخصوص سنین  7-4  سال
- واژگان شهر: مخصوص سنین 9-7 سال
- واژگان جهان: مخصوص سنین  12-9  سال

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeLL Me More Kids English:
- محیطی سراسر انیمیشن و کارتون مانند برای فراگیر زبان انگلیسی
- سطح بندی شده ویژه کودکان از 4 سال تا 12 سال
- 300 ساعت آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت مرحله به مرحله (100 ساعت برای هر رده سنی)
- 3000 کلمه مفید برای یادگیری طی این مجموعه آموزشی
- تمرین مهارت های ویژه نوشتن برای کودکان 9 - 12 سال (بازی پازل و معما، حل جدول، تمرین املا و دیکته و ده ها تمرین و بازی آموزش دیگر)
- تمرین عالی یادگیری لغات، تلفظ، و حتی املا و گرامر برای تمامی کودکان در محیطی کاملا کودک پسند
-ساختن یک شخصیت در ابتدای کار با نرم افزار با نام، چهره، لباس و دیگر مشخصات فرزند شما و سپری کردن مراحل آموزشی در محیط مجازی با مشخصات شخصی خود 
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

سیستم مورد نیاز

- Minimum configuration: IBM PC or compatible, Windows™ 2000 or XP, 16 MB RAM, 90 MB available on hard disk, DVD-ROM drive, 16-bit Windows™-compatible sound card, video card (640 x 480 with 256 colors or higher), microphone + speakers or headphones (included).

- Recommended configuration: PC or compatible, Pentium® 166 MHz or better, Windows™ NT4/2000/XP, 32 MB RAM, 110 MB available on hard disk, DVD-ROM drive, 16-bit Windows™-compatible sound card, SVGA video card (1024 x 768 with 65,536 colors), microphone + speakers or headset (include

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: AURALOG 
قیمت: 289.00 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 1210 مگابایت 
تاریخ انتشار: 11:25 - 93/9/5 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

نرم افزار به صورت یک فایل ایمیج ارائه شده است که برای باز کردن و نصب آن بایستی نرم افزار Alcohol 120% یا Alcohol 52% بر روی سیستم شما نصب باشد، در صورت نیاز می توانید این نرم افزار را از طریق اینلینک دانلود کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک